Hopp til hovedinnhold

Secondary navigation

  • Aktuelt
  • Om senteret
  • Nettbutikk
  • English
Logo for Matematikksenteret Logo for matematikksenteret

Main navigation

  • Aktiviteter
  • Faglitteratur
  • Forskning
  • Utviklingssamarbeid
  • Konferanser og nettverk
  • Konkurranser
  • Ressurser for skole og barnehage
  • Yrkesfag
  • Nasjonal satsing - Meningsfull matematikk

Mobile menu

  • Aktiviteter
  • Faglitteratur
  • Forskning
  • Utviklingssamarbeid
    Tilbake
    Utviklingssamarbeid
    • Digitale kurs og foredrag
    • Lokal kompetanseutvikling
    • MAM
    • Kompetansepakkene Matematikkvansker og tilpasset opplæring
    • Yrkesretting av matematikk
      • Pakke 1 - Forankring ledelse
        • Modul 1: Kom godt i gang
        • Modul 2: Mål og deltagere
        • Modul 3: Analyse av egen skole
        • Modul 4: Lederen som pedagogisk veileder
        • Modul 5: Organisering og struktur
      • Pakke 2 - Etablere arena for samarbeid
        • Modul 1: Dele kompetanse
        • Modul 2: Praksisarenaer
        • Modul 3: Arbeid med læreplaner
      • Pakke 4 - Videre arbeid
        • Modul 1: Felles evaluering
        • Modul 2: Plan videre - ledelsen
      • Artikler og fagtekster
      • Dette bygger kompetansepakkene på
      • Pakke 3 - Planlegge og gjennomføre
        • Modul 1: Relevant og yrkesrettet opplæring
        • Verktøykasse NY
    • Hva kjennetegner god matematikkundervisning?
    • MatteLYST
    • Modellering
  • Konferanser og nettverk
  • Konkurranser
  • Ressurser for skole og barnehage
  • Yrkesfag
  • Nasjonal satsing - Meningsfull matematikk
  • Aktuelt
  • Om senteret
  • Nettbutikk
  • English
Icon/CalculatorArrow-circleIcon/PuzzleIcon/CaretIcon/CaretIcon/CheckedIcon/ClockIcon/DownloadIcon/ExternalIcon/FacebookIcon/FilmIcon/GalleryIcon/GrunnskoleIcon/HamburgerIcon/ImageIcon/ListIcon/XLyspære_transparentIcon/MailIcon/MinusIcon/PDFIcon/PersonPerson_transparentPersoner_transparentIcon/PlusIcon/PrinterPuslespill_transparentSnakkebobler_transparentSpørsmålstegn_transparentIcon/Tag-pinTriangleIcon/TwitterIcon/DiplomIcon/WordIcon/ansatteIcon/arbeidspakkerIcon/besoksadressecheckbox-checkedcheckbox-uncheckedIcon/close-whiteelektro_transparentIcon/errorevighet_transparentfraktaler_transparentgraf_transparentgresk_transparentgrid-whiteGeogebra - Grunnskole v3handlekurvhjerne_transparentIcon/hvemsvarerGeoGebra - KikoraIcon/Light bulbIcon/TrophyIcon/Glasseslinjal_gradskive_transparentlinjer_transparentlist-whiteIcon/Bookpasser_transparentIcon/phoneIcon/postadresseGroup 2GroupIcon/DirectionIcon/ressurspersonerIconsirkel_transparentTemateselering_transparenttetraeder_transparenttrekant_transparentvinkel_transparentvolum_transparent

Navigasjonssti

Du er her: Hjem Utviklingssamarbeid Yrkesretting av matematikk Pakke 2 - Etablere arena for samarbeid

Pakke 2 - Etablere arena for samarbeid

Pakke 1 har vært skoleledelsens pakke. Målet for arbeidet er klart, og det har vært gode diskusjoner

rundt hva som kreves for at målene skal kunne nås. Lærere og utdanningsprogram er valgt ut, og i tillegg er det laget en tidsplan for gjennomføringen.

I pakke 2 skal vi bygge gode samarbeidsarenaer mellom matematikklærere og programfaglærere. Skal vi lykkes i arbeidet med yrkesretting er et slikt samarbeid helt avgjørende. Vi satser på gode møter mellom lærere med ulik kompetanse og ulike erfaringer.

Submenu level 4

Modul 1: Dele kompetanse
Modul 2: Praksisarenaer
Modul 3: Arbeid med læreplaner

Logo for NTNU

Postadresse

Matematikksenteret, NTNU
7491 Trondheim

Besøksadresse

Lysholmbygget,
E.C. Dahlsgt. 2, 2. etg.

E-post

kontakt@matematikksenteret.no

Kjernetid

09:00 - 15:00

Hold deg oppdatert!

Få nyheter og info om aktiviteter og læringsressurser gjennom vårt nyhetsbrev.
Meld deg på her

Personvernerklæring

Tilgjengelighetserklæring