Hopp til hovedinnhold

Secondary navigation

  • Aktuelt
  • Om senteret
  • Nettbutikk
  • English

Main navigation

  • Barnehage
  • Faglitteratur
  • Forskning
  • Kartlegging
  • Kompetanseutvikling
  • Konferanser og nettverk
  • Konkurranser
  • Læreplan
  • Læringsressurser og undervisningsopplegg
  • Ordliste - matematiske begrep
  • Prøver og eksamen
  • Regning i alle fag
  • Utematematikk
  • Yrkesfag

Mobile menu

  • Barnehage
    Tilbake
    Barnehage
    • Veiledning, kurs og konferanser
    • Aktiviteter
    • Anbefalt litteratur om matematikk i barnehagen
    • Filmer om matematikk i barnehagen
    • Kompetanseutvikling
    • Litteratur - Matematikk i barnehagen
    • Litteratur - matematikk i barnehagen
    • Observasjon-, støtte- og veiledningsmateriell
    • Tema
    • Sansetavle
  • Faglitteratur
  • Forskning
  • Kartlegging
  • Kompetanseutvikling
    Tilbake
    Kompetanseutvikling
    • Digitale kurs og foredrag
    • Lokal kompetanseutvikling
    • MAM
    • Kompetansepakkene Matematikkvansker og tilpasset opplæring
    • Realfagenes relevans i forskjellige yrkesfag
    • Yrkesretting av matematikk
      • Pakke 1 - Forankring ledelse
        • Modul 1: Kom godt i gang
        • Modul 2: Mål og deltagere
        • Modul 3: Analyse av egen skole
        • Modul 4: Lederen som pedagogisk veileder
        • Modul 5: Organisering og struktur
      • Pakke 2 - Etablere arena for samarbeid
        • Modul 1: Dele kompetanse
        • Modul 2: Praksisarenaer
        • Modul 3: Arbeid med læreplaner
      • Pakke 4 - Videre arbeid
        • Modul 1: Felles evaluering
        • Modul 2: Plan videre - ledelsen
      • Artikler og fagtekster
      • Dette bygger kompetansepakkene på
      • Pakke 3 - Planlegge og gjennomføre
        • Modul 1: Relevant og yrkesrettet opplæring
        • Verktøykasse NY
    • Hva kjennetegner god matematikkundervisning?
  • Konferanser og nettverk
  • Konkurranser
  • Læreplan
  • Læringsressurser og undervisningsopplegg
  • Ordliste - matematiske begrep
  • Prøver og eksamen
  • Regning i alle fag
  • Utematematikk
  • Yrkesfag
  • Aktuelt
  • Om senteret
  • Nettbutikk
  • English
Icon/CalculatorArrow-circleIcon/PuzzleIcon/CaretIcon/CaretIcon/CheckedIcon/ClockIcon/DownloadIcon/ExternalIcon/FacebookIcon/FilmIcon/GalleryIcon/GrunnskoleIcon/HamburgerIcon/ImageIcon/ListIcon/XLyspære_transparentIcon/MailIcon/MinusIcon/PDFIcon/PersonPerson_transparentPersoner_transparentIcon/PlusIcon/PrinterPuslespill_transparentSnakkebobler_transparentSpørsmålstegn_transparentIcon/Tag-pinTriangleIcon/TwitterIcon/DiplomIcon/WordIcon/ansatteIcon/arbeidspakkerIcon/besoksadressecheckbox-checkedcheckbox-uncheckedIcon/close-whiteelektro_transparentIcon/errorevighet_transparentfraktaler_transparentgraf_transparentgresk_transparentgrid-whiteGeogebra - Grunnskole v3handlekurvhjerne_transparentIcon/hvemsvarerGeoGebra - KikoraIcon/Light bulbIcon/TrophyIcon/Glasseslinjal_gradskive_transparentlinjer_transparentlist-whiteIcon/Bookpasser_transparentIcon/phoneIcon/postadresseGroup 2GroupIcon/DirectionIcon/ressurspersonerIconsirkel_transparentTemateselering_transparenttetraeder_transparenttrekant_transparentvinkel_transparentvolum_transparent

Navigasjonssti

Du er her: Hjem Kompetanseutvikling Yrkesretting av matematikk Pakke 4 - Videre arbeid

Pakke 4 - Videre arbeid

Yrkesrettede matematikkressurser er utviklet, prøvd ut og delt. Lærere har samarbeidet og lært fra og sammen med hverandre. Nå er det tid for erfaringsdeling og oppsummering. Det er viktig at både det som har vært vellykket og det som må forandres eller tilpasses kommer fram. For det skal være med på å gi ledelsen grunnlag til å foreta justeringer for neste år hvis det er behov for det.

Submenu level 4

Modul 1: Felles evaluering
Modul 2: Plan videre - ledelsen

Postadresse

Matematikksenteret, NTNU
7491 Trondheim

Besøksadresse

Lysholmbygget,
E.C. Dahlsgt. 2, 2. etg.

E-post

kontakt@matematikksenteret.no

Kjernetid

09:00 - 15:00

Hold deg oppdatert!

Få nyheter og info om aktiviteter og læringsressurser gjennom vårt nyhetsbrev.

Personvernerklæring

Tilgjengelighetserklæring