Hopp til hovedinnhold
Icon/Calculator Arrow-circle Icon/Puzzle Icon/Caret Icon/Caret Icon/Checked Icon/Clock Icon/Download Icon/External Icon/Facebook Icon/Film Icon/Gallery Icon/Grunnskole Icon/Hamburger Icon/Image Icon/List Icon/X Lyspære_transparent Icon/Mail Icon/Minus Icon/PDF Icon/Person Person_transparent Personer_transparent Icon/Plus Icon/Printer Puslespill_transparent Snakkebobler_transparent Spørsmålstegn_transparent Icon/Tag-pin Triangle Icon/Diplom Icon/Word Icon/ansatte Icon/arbeidspakker Icon/besoksadresse checkbox-checked checkbox-unchecked Icon/close-white elektro_transparent Icon/error evighet_transparent fraktaler_transparent graf_transparent gresk_transparent grid-white Geogebra - Grunnskole v3 handlekurv hjerne_transparent Icon/hvemsvarer GeoGebra - Kikora Icon/Light bulb Icon/Trophy Icon/Glasses linjal_gradskive_transparent linjer_transparent list-white Icon/Book passer_transparent Icon/phone Icon/postadresse Group 2 Group Icon/Direction Icon/ressurspersoner Icon sirkel_transparent Tema teselering_transparent tetraeder_transparent trekant_transparent vinkel_transparent volum_transparent
Navigasjonssti
Du er her:
Hjem
Publikasjoner
Publikasjoner
Filtrer og søk i publikasjoner
Minimer
Astrid Bondø
Vurdering og kartlegging
2019
Det finnes mange typer screeningtester i matematikk, og ofte er de knyttet til klassetrinnene. Det er gjerne en skriftlig test der elevene løser oppgavene individuelt, uten hjelp eller støtte, og innen en tidsfrist. Slike tester forteller lite om hvordan elevene resonnerer når de løser oppgavene, men læreren får en oversikt over resultatene i klassen og en indikasjon på hvilke elever som trenger…
Til toppen