Tidligere Novemberkonferanser
| 2023 | Utforskende undervisning for alle | 
| 2022 | Inkludering og vurdering i LK20 | 
| 2021 | Ny læreplan – ny praksis? | 
| 2020 | Avlyst pga covid-19. | 
| 2019 | Kickstart på kjerneelementene | 
| 2018 | Her kan det læres! | 
| 2017 | Matematikkens språk og symboler - Skjønnheten og Udyret | 
| 2016 | Utfordringer i matematikkundervisningen | 
| 2015 | Meningsfull matematikk for alle | 
| 2014 | Matematikk som kunsten å tenke | 
| 2013 | Grunnleggende ferdigheter i faget matematikk» (NTNU Multimediesenteret filmet en del av plenumsforelesningene for oss. Disse kan sees her: http://video.adm.ntnu.no/openVideo/serier/5296e9a369721)  | 
| 2012 | Matematikk-et fag i utvikling | 
| 2011 | Variert matematikkundervisning | 
| 2010 | Meningsfull matematikk motiverer | 
| 2009 | Statistikk og sannsynlighet | 
| 2008 | Geometri-eksperimentering og utfordring | 
| 2007 | Tall og tallforståelse- fra telleremser til algebra | 
| 2006 | Kompetanser i matematikk- kunnskapsløftet og nye læreplaner | 
| 2005 | IKT i matematikkundervisningen- muligheter og begrensninger | 
| 2004 | Vurdering i matematikk - Hvorfor og hvordan. Fra småskole til voksenopplæring | 
| 2003 | Popularisering av matematikk – En måte å øke interessen for faget og et bindeledd mellom skolematematikken og matematikk som forskningsfag | 
| 2002 | Utvikling av matematikkundervisning i samspill mellom praksis og forskning. NYE ARBEIDSFORMER I MATEMATIKKUNDERVISNINGEN |